Sigortacılık sektörü için çözüm

InsuranceSon yıllarda müşteri hareketleri ve beklentileri çok hızlı değişmiştir. Günümüzde sigortacılar için ana rekabet yenilik kanalları bularak müşterilerin dikkatini çekmek ve korumaktır. Broker ve sigortacılar arasındaki sistemin eksikliğinden dolayı, maliyetlerin artışını tetikleyerek kurum içerisindeki iş süreçlerinin engellenmesi, müşterilerin değişken ihtiyaçlarının karşılanmamasına sebep olmaktadır.


Müşteri işin merkezinde

Günümüzün iş ortamındaki değişikliklerle başa çıkmak için sigortacılar odaklarını poliçelerden müşterilere çevirmektedir. Böylelikle maliyetlerin düşmesini sağlar ve acentalar, brokerler, ve çalışanların ortalama müşteri deneyimini geliştirme olanağı sunmaktadır.

Doğrudan ve/veya farklı dağıtım ağlarını pazarlerken çeşitli kanallar ve cihazlarla müşteri hizmetinde iletişime geçilmesi doğru BT (IT) çözümü üretkenliğinizi güçlendirecektir.


Kurum içerisindeki operasyonlar için tam kavram: aracı, poliçe, talep, sigorta yenileme

Intelligent Systems sigorta sektörüne müşteri ve ortaklık ilişkileri yönetimi için Microsoft Dynamics CRM tabanlı çözümler sunmaktadır:

  • Her müşteri ve ilgili bireysel ve/veya kuruluş geçmişlerinin takibi;
  • Teklif hazırlama, poliçe yazma, olası müşteri  oluşturma ve derecelendirme;
  • Ziyaret ve toplantıları organize etme, vadesi gelen ödemelerin takibi, sigorta yenileme, satış fırsatları keşfetme;
  • Ana dağıtım kanallarının (acentalar, brokerler ve çalışanları) çalışma ve ihtiyaçlarını analiz etme;
  • Müşteri profili ve/veya satış kanalı segmentasyonu ile çoklu kanal pazarlama oluşturma ve uygulama;
  • IT uzmanlarına gereksinim duymadan gerekli rapor ve grafikleri oluşturma
  • Ve dahada fazlası… 

Sorularınız için? 

Canlı destek alın yada Bizimle iletişime geçin.


Detaylı Bilgi

Aşağıdaki kaynakları inceleyebilir yada Sunum & Broşürler bölümünü ziyaret edebilirsiniz.