Marangozluk ve mobilya sektöründe faaliyet gösteren şirketlere özel iş çözümleri

wood processing and furniture

Üretime dayalı işlemlerin entegrasyonuyla optimize edilen işlem maliyetleri, iş sistemleri (çözümleri) ile mobilya üreticilerine ve perakendecilere destek vermektedir; üretim, muhasebe, finans, müşteri ilişkileri yönetimi, tedarik zincirini kapsayan süreçler ve müşteri hizmet kalitesinin arttırılması. 


Mobilya sektöründeki şirketlere özel avantajların bazıları:

  • Tüm üretim bilgilerinin kapsaması, tedarik, alım satım, bütçeleme ve finansal yönetim sistemlerinin bilgilerini tek bir birleşik platformda bulunması
  • Kolaylaştırılmış üretim planlama ve bütçeleme
  • Tamamlanmamış üretim, depo ve stoklar, satışlar, tedarik durumu ve finansal bilgilerine gerçek zamanlı erişim
  • Mobilya parçaları hakkında detaylı bilgi: tedarikçi, model, tanımlama, sınıflandırma, renk, kaplama, yüzey, boyut ve benzeri verilerin detaylı kayıtları
  • Tüm ürün yelpazesini destekler
  • Pazara yeni ürün sunma zamanının kısaltılması
  • Müşteri ilişkileri ile ilgili tüm süreçlerin takibi
  • Üretimde gerçek maliyetlerin doğru belirlenmesi
  • Tüm işlem akımının detaylı (finansal) gözlemlenmesi
  • Analiz, sorguların ve raporların gerçek zamanlı oluşturulması 

Microsoft Dynamics ERP ve CRM sistemleri mobilya sektöründe faaliyet gösteren şirketlere farklı, çok çeşitli işlevler ve rekabet avantajları sağlamaktadır. Özelleştirilmiş NAVfurniture çözümü birleşimiyle, işletmelerin büyümesini, gelişimini ve başarılı olmalarını garanti eder. 


Sorularınız için?

Ayrıntılı bilgi için Sunum & Broşürler bölümünü ziyaret edebilir yada Bizimle iletişime geçin.