Perakende işiniz için ihtiyacınız olan her şey

Her zaman tüketicilere ayak uydurun

Pazar trendlerinin hızla değiştiği dinamik bir dünyada müşteri deneyimi her şey demektir. Başarılı şirketler, sürdürülebilir büyüme elde etmek için müşteriyi perakende operasyonlarının merkezine yerleştirir.

Yeni norm ve hizmet kalitesi arasında denge

Perakendeciler, sorunsuz iş operasyonları, stok mevcudiyeti ve tedarik zinciriyle ilgili sorunları çözerken hizmet kalitesini artırmak ve müşteri ilişkilerini geliştirmek arasında denge kurmaya çalışıyor.

Süreçleri ve yazılımı birleştirin

Doğru teknolojiye yatırım yapmak ve POS’tan ERP’ye kadar tüm iş süreçlerinizi kontrol etmek, karar vericilerin aksaklıkları onarmasına ve bunlara hazırlanmasına yardımcı olmak için modern mağazanın perakende çevikliği ve esnekliği için gereklidir.

Online ve fiziksel mağazaları birleştirin

Online ve fiziksel mağazaları birleştirin. Pandemi sonrası alıcı davranışları yeni alışkanlıklara ve tercihlere dönüşüyor. Müşterilerin %75’inden fazlası hem mağaza içi hem de online alışveriş deneyiminden memnun. Perakendeciler daha fazla self-servis teknolojisine yatırım yapıyor.

Bir sonraki norm: Müşteri için birleşik ticaret

Geleneksel ve modern kanallar

Tüm verilerinizi Tek Bir Doğruluk Kaynağında saklayın
Elinizin altında birden fazla işlem yeteneği
WDünya çapında erişilebilir mağaza
Geleneksel ve gelişmekte olan pazarlara ulaşın
Müşterilerle sosyal medya kanalları üzerinden bağlantı kurun
Diyaloğa dayalı ticaret ile alışveriş deneyimini dönüştürün

Microsoft Dynamics 365 Business Central için Perakende Satışımız:

İşletmeniz için tasarlandı

Microsoft Dynamics 365 Business Central için Perakende çözümümüz, işletmelerin perakende sektörünün gelişmek için ihtiyaç duyduğu özel gereksinimleri başarıyla karşılamasını sağlayan hepsi bir arada bir yazılım yönetim sistemidir.

Aslında, Microsoft Dynamics 365 Business Central için Perakende çözümümüz, artan müşteri taleplerini karşılamak ve çok kanallı satış stratejinizi gerçekleştirmek için kullanmanız gereken temel parçalardan biridir.

Perakendeciler, müşteri alışveriş deneyimini dönüştürmek ve tüm iş operasyonlarını tek, birleşik bir platform üzerinden yönetmek için Microsoft teknolojisinden ve özel çözümlerimizden yararlanabilir.

En fazla 30 mağazası olan küçük ve orta ölçekli perakendeciler veya POS cihazları ile mağaza işleten toptancılar için doğru araçtır.

Çözüm sertifikalı olup Microsoft AppSource’da mevcuttur.

Intelligent Systems olarak bir perakende işletmesini yürütmenin temel zorluklarını anlıyor ve yazılımın işinizi daha iyi hale getiren bir çözüm olduğuna inanıyoruz.

Portföyümüz, 35’ten fazla ülkede 1000’den fazla mağaza ve 2500’den fazla POS cihazı işleten perakende şirketleri için tamamlanmış projelerden oluşmaktadır ve müşteri taleplerini karşılamak ve yazılım sorunlarını çözmek için deneyim.

Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central

Hakkında daha fazla bilgi edinin

Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central

Sektörünüzün ihtiyaçlarını karşılayan bir yazılım çözümü

Clothing & Shoes

Giyim ve Ayakkabı

FMCG

Hızlı Tüketım Ürünlerı

Home appliances & Electronics

Ev Aletleri
& Elektronik

Furniture & DIY

Mobilya & Kendin Yap

Cosmetics and Drugstore

Kozmetik
& Eczane

Hospitality

Konaklama

30’dan fazla mağazası olan perakendeciler için LS Central

İşletmeler ve daha büyük perakende işletmeleri için Intelligent Systems, mağazalardan merkez ofise, POS’tan depoya ve mağazacılığa kadar LS Central‘ı (en popüler Dynamics 365 Business Central tabanlı çözüm) sunma konusunda küresel liderler arasındadır.

LS Central’ın 2015’ten sonraki sürümlerine sahip şirketler, perakende işletmeleri için özel olarak tasarlanmış bulut tabanlı bir İş Zekası işlevi olan LS Insight‘a ücretsiz olarak erişebilirler.

Intelligent Systems, 2007 yılından bu yana LS Retail iş ortağı ağının bir parçasıdır ve 2020 yılında Altın iş ortağı olarak tanınmıştır. Intelligent Systems, LS Central için bir dizi uzantı geliştirmiştir.


Alışveriş deneyimini dönüştürün

İş operasyonlarını genişletmek ve müşteri alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için teknolojik yenilikleri entegre edin

  • Mağaza ve POS yönetimi – POS düzeni, görünümü ve işlevselliği tamamen yapılandırılabilir;
  • Müşterilere kişiselleştirilmiş hizmet sunmak için satış ortaklarını mobil/tablet POS ile harekete geçirin;
  • Merkezden yönetilen özelleştirilmiş ürün promosyonlarıyla çalışın ve kasiyer POS’unda açılır indirim hatırlatıcılarına sahip olun;
  • Envanter seviyelerini yönetin ve merkezi depo aracılığıyla veya doğrudan satıcılardan stok yenileyin;
  • Diğer iş yerlerine ve iş yerlerinden gelen/giden stok transferlerini yönetmek.
  • B2B/B2C e-ticaret platformunuzu Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP çözümünün üzerine gerçek anlamda birleşik ticaret şeklinde entegre edin;
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central için Perakende envanter öğelerinizi resimler, açıklamalar, özellikler, nitelikler, ölçü birimleri ve kullanılabilirlik ile birlikte çevrimiçi platformunuzda yayınlayın;
  • Standart fiyat listelerini koruyun, ancak özel (müşteriye özel) fiyatları, indirim seviyelerini ve promosyonları da görselleştirebilirsiniz;
  • Siparişleri ve müşterileri, mağaza POS’unda da bulunan bilgilerle birleşik ERP veritabanına senkronize edin;
  • Sadakat programlarını yönetin, geri dönen müşterileri belirleyin ve ödüllendirin;
  • Esnek mağazadan teslim alma, teslimat ve iade seçenekleri.
  • Operasyonlarınızı daha da ölçeklendirmek ve özel alışveriş deneyimleriyle müşterileri çekmek için gelişmekte olan teknoloji yenilikleriyle entegre olun;
  • Müşterilerinizin mağaza içindeki davranışlarını anlamanıza ve yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için düzeni ve personel kapasitesini yeniden düzenlemenize yardımcı olması için mağazanıza bir yaya sayacı sistemi kurun;
  • Ziyaretçilerin profillerini yakalamak için biyometrik veri okuyucuları kullanın ve satın almaya daha eğilimli olabilecekleri ürünler için yakındaki ekranlarda özel reklamlar görüntüleyin;
  • AR/VR teknolojisi ile mağaza içi etkinlikler düzenleyerek müşteri deneyimini geliştirin;
  • Müşterilerin personel ve kuyruklarla gereksiz temasını sınırlamasına yardımcı olmak için konuşmayı tanıyan ve müşterilerle etkileşime giren self-checkout ve hizmet robotları gibi yapay zeka teknolojilerinden yararlanın.
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central için Perakende, Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP’nin çekirdeğinde bulunan temel işlevlerden yararlanır ve perakende sektörünün gereksinimlerini karşılamak için bu işlevleri özel işlevlerle genişletir;
  • Mali durumunuzu düzene sokun ve işletmenizin genel performansı hakkında doğru görünürlük elde edin;
  • Tüm lokasyonlardaki güncel stok seviyelerini alın ve depo faaliyetlerini mobil cihazlarla yönetin;
  • Kapsamlı bir ürün çerçevesini yönetin: renk ve boyutlar gibi ek özellikler ve barkodlu ürün varyantları;
  • Aktif müşterileri ödüllendirmek için karmaşık sadakat programları ve üye yönetimi politikaları oluşturun;
  • Tüm kanallarda mix & match, 2’ye 1, sezon indirimleri gibi fiyatlandırma ve promosyonları merkezi olarak yönetin;
  • Özel kuponlar, kuponlar ve hediye kartları ile çalışın;
  • Ortalama günlük satışlar ve minimum/maksimum miktar gibi çeşitli yöntemlere dayalı planlama işlevselliği ile tüm lokasyonlardaki stok seviyelerini gerçek talebe ve beklenen trende göre yenileyin ve mevsimsel artışları da göz önünde bulundurun.
  • Perakendeciler, tüm iş operasyonlarından elde edilen sonuçları analiz etmek ve önde gelen Perakende KPI’ları etrafında bir iş stratejisi oluşturmak için özel Microsoft Power BI çözümünü kullanabilir. Bu şekilde müşteri sadakati oluşturmak, marka vaadinizi yerine getirmek ve nihayetinde kârlılığı artırmak için tekliflerinizi şekillendirebilirsiniz;
  • Microsoft Power BI, Microsoft ERP sistemiyle aynı teknolojiyi kullanır, bu nedenle veri çıkarma ve veritabanı bağlantısı yereldir;
  • Perakende Satışlar hakkında bilgi edinin: tüm satışları analiz edin ve ürün ve miktar, personel, kâr, sepet değerleri, iadeler ve indirim başına sonuçlar elde edin;
  • Mağaza başına veya metrekare başına ortalama satışları hesaplayın;
  • Müşterilerin satın alma alışkanlıklarını belirleyin ve kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimleri oluşturun;
  • En çok hasılat yapan kalemleri belirleyin ve yüksek çaba gerektiren, düşük kârlı girişimleri ortadan kaldırın.
İş operasyonlarimizi ve gereksinimlerimizi o kadar iyi biliyorlar ki, Microsoft Dynamics çözümünün yeni bir ülkede uygulanmasi sadece 15 gün, yeni bir magazada ise 3 gün sürüyor.

Nihan Ersoy

Proje Müdürü, LC Waikiki

İşletmelerini geliştirmelerine yardımcı oluyoruz

LC waikiki
Sport_Depot_logo
StudioModernaLogo
kfc logo
Celio_logo
notos galleries_logo
FRA_02