
Dynamics 365 CRM uygulamaları
Satış, müşteri hizmetleri ve saha hizmetleri operasyonlarını yönetin
Memnuniyet oranlarını artırmaya hazır mısınız?
Dynamics 365 CRM uygulamaları, ilişki yönetiminin tüm yönlerini kapsar. Müşteriler, tedarikçiler veya iş ortaklarıyla birlikte olan çözüm, iletişim geçmişini ve verilerini bir araya getirir ve üstün hizmetin en iyi şekilde iletilip sunulmasını sağlar. Satış, Proje Hizmeti Otomasyonu, Müşteri Hizmetleri ve Saha Hizmeti için Microsoft Dynamics 365 uygulamaları, yeni işlevsellikler ve sonsuz entegrasyon yetenekleriyle sürekli gelişen bulut tabanlı bir platform olduğu için geleneksel bir ilişki yönetimi sisteminin sınırlarının ötesine geçiyor.
İlişkileri kazanca dönüştürün
Dört CRM uygulamasının zengin işlevlerini keşfedin ve kişisel dikkati, ilişki ve kazanç ile gösterin.
Avantajlar
Verimli bir şekilde planlayın ve yönetin
Microsoft Dynamics CRM uygulamaları, ayrıntılı raporlar ve analizler, etkileşimli grafikler ve tablolara dayanarak şeffaflığı ve optimum kararları garanti eder.
Müşterileri Yönlendirin
Üretilen potansiyel müşterileri ve Satış departmanındaki iletişimi yöneterek potansiyel anlaşmaların sayısını ve kalitesini arttırın.
Sonuçları ölçün
Sorunsuz bir şekilde gerçek zamanlı raporlar hazırlayın. Pazarlama aktivitelerine genel bir bakış atın ve etkinliklerini (ROMI) çeşitli performanslar (KPI) temelinde ölçün.
Her soruya yanıt verin
Tüm çalışanlarınızın Microsoft Dynamics CRM uygulamaları ile herhangi bir araştırmaya yanıt verdiğinden ve yüksek kaliteli hizmetler sunduğundan emin olun.