
Hizmet Sektörü
Optimize edilmiş süreçler ve daha iyi iletişim
Genel bakış
Hizmet sektöründeki işletmeler, etkin müşteri ilişkileri yönetiminden, personel arasında gelişmiş iletişim ve işbirliğine,
sorunsuz proje yönetimine kadar – kaynaklar, çalışma saatleri, alt yükleniciler, diğer göstergeler ve onların finansal yansıması gibi işin her
yönünü yönetmek için yazılım çözümlerine güvenmekteler. Aşağıda belirtilen sektörlerden birinde iş geliştiriyorsanız,
bizimle iletişime geçmelisiniz.
Bizim teklifimiz
Intelligent Systems, hizmet sektöründe faaliyet gösteren firmalara birçok fayda sağlayan ve hızlı büyüme ve başarılı gelişim için esnek bir araç sağlayan Microsoft Dynamics ERP ve CRM sistemleri sunmaktadır.
Ürün portföyümüz şunları içerir:
- VeriPark – sigorta şirketleri ve brokerleri için
- Dynamics Facility – gayrimenkul yönetim alanındaki şirketler için
- LS Nav Hospitality – oteller, restoranlar ve diğerleri
Avantajlar
- Satış, pazarlama ve müşteri destek hizmetlerinin entegrasyonu
- Her müşterinin geçmişini farklı iletişim kanallarında izlemek
- Çapraz satış ve ek satış (cross-sell/up-sell) artışını artırmak için müşteri taleplerinin izlenmesi ve analizi
- Müşteri davranış ve ihtiyaçlarındaki değişikliklere daha hızlı yanıt
- Kolay proje yönetimi – tam tarihçe, kaynakların ve zamanın tahsis edilmesi ve planlanması, bütçe, değerlendirme ve analizlerin korunması
- Düzenlemeler ve yasal uyumluluk ile ilgili değişiklikleri kolayca eklenmesi ve güncellenmesi
- Hızlı ve doğru karar vermek için proje ile ilgili bilgilerinin ve kilit uygulama göstergelerinin şeffaflığı
- Bankacılık hizmetlerini ATM’ler, çağrı merkezleri, vezne sistemleri gibi birden fazla kanal aracılığıyla geliştirmek ve sürekli bir müşteri ilişkisini sürdürmek
- Harici uygulamalarla gelişmiş entegrasyon
CRM sistemi kurmayı planlayan herhangi bir şirkete Dynamics CRM ve Intelligents Systems ‘ı önermekten mutluluk duyuyoruz. Güvenilir ve sorumluluk sahibi bir iş ortağıdır.