CRM nedir?

Microsoft Dynamics CRM pazarlama, satış ve müşteri hizmetleriyle ilgili faaliyetlerin geliştirilmesini sağlayan, hızlı ve esnek araçlar sunan, müşteri ilişkilerine odaklı, şirketin ihtiyaçlarına göre ayarlanabilen tüm gereksinimleri kapsayan tam bir çözümdür.

Microsoft Dynamics CRM tam kapsamlı iş süreçlerinin (BPM) her tür ilişki yönetimini (xRM), her sektördeki şirketlere müşterileriyle başarılı ilişkiler kurmalarını ve geliştirmelerini sağlar.
Microsoft Dynamics CRM, kesintisiz entegrasyonu Microsoft Office Outlook’la, e-mail, görevler, görüşmeler ve ilişkiler için bilgilerin otomatik senkronize edilmesini sağlar. Microsoft Office Word mail birleştirici ve mail birleştirme şablonlarıyla hızlı iletişim oluşturma ve aktarımı.

Microsoft Office Outlook ve Microsoft Dynamics CRM ile entegreli, e-mail 'lerinizi, müşteri (rehber) detaylarını, görevlerinizi ve mesajlarınızı otomatik senkronize edin. Hızlı ve kolayca her nerede olursanız olun, Microsoft Office Word e-posta birleştirici ve e-posta birleştirici şablonlarınızı oluşturup gönderin.


Microsoft Dynamics CRM anahtar bir çözüm uygulaması:

  • Tüm iş süreçlerini optimize eder ve standartlaştırır
  • Satış süresini kısaltır
  • Personelinize müşteriler, ortaklar, tedarikçiler ve taşeron firmalarını daha yakından ve tanıma imkanını sunar; ihtiyaçlarını anında karşılma; ve devamlı olarak daha verimli çalışmaları
  • Pazarlama departmanına potansiyel müşteriyi belirlemede ve iletişime geçmekte destek sağlar  
  • Satış departmanı için Pazarlama kampanyaları ve potansiyel müşteri çıkışlarına kolaylık sağlar
  • Görev dağılımı ve başarılı planlama, kolay takip, sözleşme ve ekler, vs. katkıda bulunur.

Müşterilerinizin tüm beklentilerini karşılayın

Microsoft Dynamics CRM platformu Pazarlama, Satış ve müşteri hizmetleri için kolaylıkla işletmelerin IT uzmanları gerekmeksizin düzeltilmesini sağlayan modülleri içerir.

Fırsatları daha hızlı kapatın. Daha verimli sonuçlar elde edin.  

İşletmeler artık daha yeni bir yöntemle çalışmakta. Microsoft Dynamics CRM ile müşteriler, siparişler, hizmet geçmişi, vs tam bilgi sahibiler – günlük süreçler için tüm gereksinimlere sahipler. Böylelikle çalışanlarınız müşterinin verilerine ve gerçek ihtiyaçlarına göre daha verimli hizmet sunmakta.

Hizmet kalitesinde yeni boyut.

Çalışanlarınıza doğru araçları sağlayın.Sunulan hizmet ve ürünler memnuniyetinde artış sağlayın ve yanıt sürecini kısaltın. Her an her yerde müşterilerinize daha verimli kaliteli hizmet garantisi verin.

Microsoft Dynamics CRM interface

En verimli sonuçlar için daha etkili pazarlama.

Günümüzde, pazarlama uzmanları fırsatları planlama, bulma, araştırma ve aktivitelerinin sürecini baştan sona kolaylıkla anında karşılamak ihtiyacını duymakta.


Dahası…

Microsoft Dyanmics CRM standart modülleri, yeni işlevler Microsoft Dynamics Pazarlama ve Microsoft Sosyal Dinleme ile geliştirilebilir.

Microsoft Dynamics Pazarlama – bu özellik işletmenizin tam pazarlama potansiyelini açığa çıkarmanıza yardımcı olur. Bu uygulama ile A'dan Z'ye her firma için tüm sonuçlar ve verimliliği kolaylıkla planlama, gerçekleştirme, takip edelibilir ve ölçebilirsiniz.

Microsoft Sosyal Dinleme - sosyal ağlardaki (Facebook, Twitter, YouTube, blogs, vs.) içeriklerin etkili takibi ve satıcıların anlamalarını ve analiz yapmalarına olanak sağlayan, gereksinimlerini ve müşteri taleplerini gerçekleştirme ve onlara cazip teklifler ve promosyonlar sağlamanızı sağlar. Marka ve/veya ürünlerinizin trend takibi ve doğru hedef pazarlama süreçlerini geliştirir.


Kendinize en uygun şekilde kullanın!

Artık Microsoft Dynamics CRM işletmenizin tüm gereksinimlerini karşılayacak kullanıımı sağlamakta:

  • Kurum içi – müşterinin server'larında lokal yükleme
  • Online – Microsoft tarafından sunulan bir hizmet olarak
  • IScloud – Intelligent Systems tarafından sağlanan bir hizmet (daha fazla bilgi için buraya tıklayın)      
     
  Kurum içi Online IScloud
Devralma metodu satınalma    üyelik    üyelik
En az kullanıcı gereksinimi yok 5 yok
İşlevsellik      
Pazarlama modülü, Satış, Müşteri Hizmetleri
Microsoft Dynamics Pazarlama*
Microsoft Sosyal Dinleme*
Office entegrasyonu
Power BI (İş Zekası) entegrasyonu × ×
Diğer Microsoft uygulamaları ile entegrasyon
(SharePont, Exchange Lync, Skype, vs.)
Özelleştirme      
Varlıkların sayısı sınırsız  200  sınırsız
İş süreçleri sayısı sınırsız 200 sınırsız
Özel raporlar
Server      
Depolama alanı sınırsız** 5 GB*** anlaşma başına 
Tam erişim ×
Tüm veri dışa aktarım ×
Ekstra      
Outlook senkronizasyonu
Eşzamanlı mobil cihazla çalışma 
(akıllı telefon, tablet)
Sistem güncelemeleri ve geliştirmeleri aktif Güncelleme planında
Aktif kullanıcı azaltma opsiyonu  ×

 

*Оnline hizmet
**mevcut server kapasitelerinize bağlı
***ek alan ek ödeme ile

Uyarlama metodları ve fiyat politikaları için lütfen bizimle iletişime geçin.


 Microsoft Dynamics CRM logo

PAZARLAMA: Talep oluşturma  

Pazarlama uzmanları verileri temizleme ve bölümlendirme, kampanya yönetimi ve ayrıntılı pazarlama analizleri için gerekli araçları kullanmaktadır. Microsoft Dynamics CRM Pazarlama modülü sayesinde, pazarlama faaliyetlerinin etkinliği artar, sunulan ürünler ve hizmetlerde talep artar. Performans için önemli endeksler izlenir, müşterilerin ihtiyaçları belirlenir ve kaynakların doğru kullanımı için en verimli faaliyetlere yönlendirilir.  

SATIŞLAR: İşlemlerinizi hızlı tamamlayın 

Sistem satış departmanında, çalışanlara potansiyel müşteri hakkında birleşik bir profil oluşturmalarını sağlar, bu profilleri daha kısa satış döngüsü, daha yüksek kâr ve yüksek müşteri memnuniyeti ile satış sürecini otomatikleştiren ve hızlandıran araçlar ile gerçekleştirirler. Microsoft Dynamics CRM satış uzmanlarına, tam kapsamlı geçmiş ve müşteriler hakkında bilgilere hızlı erişim sağlar.  

HİZMET: Sunmuş olduğunuz ürün ve hizmetlerde memnuniyet artışı  

Müşteri hizmetlerinde, personelin ihtiyacı olan müşteriler hakkında tam kapsamlı bilgi, siparişlerin yönetimi, hizmet geçmişi, bilgi ve veri tabanı sunar. Böylelikle, personel daha etkili hizmet verir – daha kısa hizmet süresi, müşterilerin memnuniyeti ve kâr artar. 


Faydalar

Kolaylık ve uyumluk sağlar çalışanlarınıza  

Çeşitli görevlerin (harika tabanlı araçlar) yerine getirilmesi için, yardımcılar ile çalışanlara kolay ve uyumlu kullanıcı ara yüzü sunar. Microsoft Office uygulamaları entegrasyonu sayesinde, Microsoft Dynamics CRM personelinize için en uygun sistemdir.

      • Yaygın ve kullanışlı olan Microsoft Office Outlook ortamında çalışmaya hızlı başlama
      • Kullanıcıları, kullanışlı ve bilinen yazılımlarla güçlendirin /Microsoft Office Word ve Microsoft Office Excel/
      • Hem çevrimiçi (online), hem de çevrimdışı (offline) bilgi ve verilere erişim

İşletmenize uygun  

Microsoft Dynamics CRM işletmeniz için en doğru ve uygun çözüm olarak, kurulumunda ve kişiselleştirilmesinde esneklik ve seçenekler sunar.

      • Microsoft Windows Workflow Foundation platformu tabanında yapılandırılmış, iş çizelge sistemlerinin bağdaştırılması, kurulmuş esnek ve kolay kullanımlı araçlarla uyumluluk sağlar ve iş süreçlerini otomatikleştirir
      • Hızlı modifikasyon ve CRM ‘in genişletilmesini sağlayan “point and click” yöntemini kullanarak çözümün özelleştirilmesi

Sorularınız için? 

Canlı destek alın yada Bizimle iletişime geçin.


Detaylı Bilgi 

Aşağıdaki kaynakları inceleyebilir yada Sunum & Broşürler bölümünü ziyaret edebilirsiniz.